GYIK

Milyen szállítási módok között választhatok?

A házhoz szállítás mellett CsomagPont átvételi lehetőség is elérhető (csomagpont: 160 OMV-kút közül kiválaszthatja az Önnek legközelebbit), illetve személyes átvételre is van lehetőség.

Mennyibe kerül a házhoz szállítás?

Express One Házhoz szállítás Csomagpont
0-1 kg 1 740 Ft 1 550 Ft
1-3 kg 2 090 Ft 1 880 Ft
3-5 kg 2 440 Ft 2 220 Ft
5-10 kg 3 200 Ft 2 950 Ft
10-15 kg 4 070 Ft 3 780 Ft
15-20 kg 4 950 Ft 4 610 Ft

A személyes átvétel kiválasztása esetén szállítási költség nincs.

Utánvét díja: 200 Ft.

MPL Csomagpont 990Ft.

Melyik szolgáltatótól kapom meg a csomagot?

A kézbesítésért felelős partnerünk: Express One csomagküldő szolgáltatás.

Mennyi idő alatt kerül kézbesítésre a csomagom?

A csomagokat 10 munkanapon belül kézbesítjük. A partnerünk e-mailben és smsben is értesítést küld a kézbesítés pontos idejéről.

Hogyan tudok fizetni a webshopban?

Bankkártyás fizetés lehetséges az OTP SimplePay felületén keresztül, illetve utánvétellel. Az utánvétel esetén készpénzzel, illetve bankkártyával is lehet fizetni.

Elfogadott kártyatípusok:

Az OTP SimplePay Online Fizetési Rendszer:

A szolgáltatást igénybe vevő vásárlók online vásárlások esetében választhatják az OTP SimplePay egyszerű és biztonságos fizetési megoldását. Ekkor a megszokott módon, az OTP SimplePay felületén intézhetik fizetésüket. A fizetés folyamata megegyezik a bankok hasonló szolgáltatása keretében kínált fizetési eljárással. A szolgáltatás alatt a felhasználó, így a kártyabirtokos biztonságát szem előtt tartva az OTP SimplePay tranzakciókat folyamatosan figyeli, s nem várt események megelőzésében nyújt segítséget.

Melyek a tranzakció lépései?

1. A „Fizetés” gombra kattintva Ön átkerül az OTP SimplePay fizetési oldalára, ahol a bankkártyaadatai megadásával elindítja a tranzakciót.

2. A kártyaadatok megadását követően kérjük, ellenőrizze az adatok helyességét.

3. A tranzakció feldolgozása elindul a banki feldolgozó rendszerekben.

4. A fizetés eredményéről Ön e-mail útján is értesítést kap, valamint visszairányítjuk a szolgáltató oldalára.

Átutalással is tudok fizetni?

A webshopban csak bankkártyával lehet fizetni az OTP SimplePay rendszerén keresztül, azonban ha Ön olyan kártyával rendelkezik, amit az OTP SimplePay felület nem tud elfogadni kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot az info@pallasathenekiado.hu e-mail-címen.

Mit tegyek, ha a kézbesített termék hibás vagy sérült?

Kérjük, vegye fel a kapcsolatot velünk valamelyik elérhetőségünkön.

Külföldre is tudok rendelni a webshopon keresztül?

A webshopon keresztül nincs erre lehetőség, amennyiben egyedi megrendelést szeretne leadni kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot az info@pallasathenekiado.hu e-mail-címen.

Mit tegyek ha már megadtam a számlázási/szállítási címet viszont meggondoltam magamat ezzel kapcsolatban?

Az új adatok megadása érdekében kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot emailben info@pallasathenekiado.hu vagy telefonon (+36305873490).

Lehetséges törölni a megrendelést:

Amennyiben már meglévő megrendelést szeretné törölni, kérjük vegye fel velünk  a kapcsolatot e-mailben, az info@pallasathenekiado.hu címen.

Mennyi idő áll rendelkezésre a rendelt termék visszaküldésére?

A megvásárolt termék visszaküldésére az átvételtől számított 30nap áll rendelkezésre.

Milyen címre kell a visszáru terméket küldeni?

A következő címre teheti meg

Pallas Athéné Könyvkiadó Kft.

1013. Döbrentei utca 2.

Milyen módon és mennyi idő alatt érkezik vissza a pénz Önhöz a visszaküldött termékért?

A visszautalás az elállásról való tudomásszerzésétől számított  14 napon belül történik meg az ügyfél bankszámlájára.

Személyes átvétel:

A megrendelt könyveket a megrendelés leadását követő 3 munkanap után nyitvatartási időben lehet átvenni az alábbi helyen hétfő-péntek 09:00-17:00 között:

1139. Budapest, Hajdú utca 42.

Az átvételhez a megrendelés számára és a megrendelő nevére van szükség.