GYIK
Milyen szállítási módok között választhatok?
A házhoz szállítás mellett CsomagPont átvételi lehetőség is elérhető (csomagpont: 160 OMV-kút közül kiválaszthatja az Önnek legközelebbit), illetve személyes átvételre is van lehetőség.
Mennyibe kerül a házhoz szállítás?
Express One | Házhoz szállítás | Csomagpont | |
0-1 kg | 1 740 Ft | 1 550 Ft | |
1-3 kg | 2 090 Ft | 1 880 Ft | |
3-5 kg | 2 440 Ft | 2 220 Ft | |
5-10 kg | 3 200 Ft | 2 950 Ft | |
10-15 kg | 4 070 Ft | 3 780 Ft | |
15-20 kg | 4 950 Ft | 4 610 Ft |
A személyes átvétel kiválasztása esetén szállítási költség nincs.
Utánvét díja: 200 Ft.
MPL Csomagpont 990Ft.
Melyik szolgáltatótól kapom meg a csomagot?
A kézbesítésért felelős partnerünk: Express One csomagküldő szolgáltatás.
Mennyi idő alatt kerül kézbesítésre a csomagom?
A csomagokat 10 munkanapon belül kézbesítjük. A partnerünk e-mailben és smsben is értesítést küld a kézbesítés pontos idejéről.
Hogyan tudok fizetni a webshopban?
Bankkártyás fizetés lehetséges az OTP SimplePay felületén keresztül, illetve utánvétellel. Az utánvétel esetén készpénzzel, illetve bankkártyával is lehet fizetni.
Elfogadott kártyatípusok:
Az OTP SimplePay Online Fizetési Rendszer:
A szolgáltatást igénybe vevő vásárlók online vásárlások esetében választhatják az OTP SimplePay egyszerű és biztonságos fizetési megoldását. Ekkor a megszokott módon, az OTP SimplePay felületén intézhetik fizetésüket. A fizetés folyamata megegyezik a bankok hasonló szolgáltatása keretében kínált fizetési eljárással. A szolgáltatás alatt a felhasználó, így a kártyabirtokos biztonságát szem előtt tartva az OTP SimplePay tranzakciókat folyamatosan figyeli, s nem várt események megelőzésében nyújt segítséget.
Melyek a tranzakció lépései?
1. A „Fizetés” gombra kattintva Ön átkerül az OTP SimplePay fizetési oldalára, ahol a bankkártyaadatai megadásával elindítja a tranzakciót.
2. A kártyaadatok megadását követően kérjük, ellenőrizze az adatok helyességét.
3. A tranzakció feldolgozása elindul a banki feldolgozó rendszerekben.
4. A fizetés eredményéről Ön e-mail útján is értesítést kap, valamint visszairányítjuk a szolgáltató oldalára.
Átutalással is tudok fizetni?
A webshopban csak bankkártyával lehet fizetni az OTP SimplePay rendszerén keresztül, azonban ha Ön olyan kártyával rendelkezik, amit az OTP SimplePay felület nem tud elfogadni kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot az info@pallasathenekiado.hu e-mail-címen.
Mit tegyek, ha a kézbesített termék hibás vagy sérült?
Kérjük, vegye fel a kapcsolatot velünk valamelyik elérhetőségünkön.
Külföldre is tudok rendelni a webshopon keresztül?
A webshopon keresztül nincs erre lehetőség, amennyiben egyedi megrendelést szeretne leadni kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot az info@pallasathenekiado.hu e-mail-címen.
Mit tegyek ha már megadtam a számlázási/szállítási címet viszont meggondoltam magamat ezzel kapcsolatban?
Az új adatok megadása érdekében kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot emailben info@pallasathenekiado.hu vagy telefonon (+36305873490).
Lehetséges törölni a megrendelést:
Amennyiben már meglévő megrendelést szeretné törölni, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben, az info@pallasathenekiado.hu címen.
Mennyi idő áll rendelkezésre a rendelt termék visszaküldésére?
A megvásárolt termék visszaküldésére az átvételtől számított 30nap áll rendelkezésre.
Milyen címre kell a visszáru terméket küldeni?
A következő címre teheti meg
Pallas Athéné Könyvkiadó Kft.
1013. Döbrentei utca 2.
Milyen módon és mennyi idő alatt érkezik vissza a pénz Önhöz a visszaküldött termékért?
A visszautalás az elállásról való tudomásszerzésétől számított 14 napon belül történik meg az ügyfél bankszámlájára.
Személyes átvétel:
A megrendelt könyveket a megrendelés leadását követő 3 munkanap után nyitvatartási időben lehet átvenni az alábbi helyen hétfő-péntek 09:00-17:00 között:
1139. Budapest, Hajdú utca 42.
Az átvételhez a megrendelés számára és a megrendelő nevére van szükség.