Milyen szállítási módok között választhatok?

A házhozszállítás mellett PostaPont átvételi lehetőség is elérhető, (Postapont: Több mint 2600 posta, 125 MOL kút, 265 Coop PostaPont vagy az 50 Csomagautomata közül kiválaszthatja az Önnek legközelebbit.) illetve személyes átvétel a Könyvesboltban.

Mennyibe kerül a házhozszállítás?

Budapesten belül ingyenes a házhozszállítás. Egyéb települések esetén 1330 Ft a szállítási díj, illetve 6 könyv vásárlása esetén a szállítás ingyenes. A személyes könyvesbolti átvétel kiválasztása esetén szállítási költség nincs.

Melyik szolgáltatótól kapom meg a csomagot?

A kézbesítésért felelős partnerünk: Mpl csomagküldő szolgáltatás. (Magyar Posta Zrt)

Mennyi idő alatt kerül kézbesítésre a csomagom?

A csomagokat 3-5 munkanap alatt kézbesítjük.

Hogyan tudok fizetni a webshopban?

Bankkártyás fizetés lehetséges a SimplePay felületén keresztül.

Elfogadott kártyatípusok:

SimplePay Online Fizetési Rendszer:

A szolgáltatást igénybe vevő vásárlók online vásárlások esetében választhatják a SimplePay egyszerű és biztonságos fizetési megoldását. Ekkor a megszokott módon, a SimplePay felületén intézhetik fizetésüket. A fizetés folyamata megegyezik a bankok hasonló szolgáltatása keretében kínált fizetési eljárással. A szolgáltatás alatt a felhasználó, így a kártyabirtokos biztonságát szem előtt tartva a SimplePay tranzakciókat folyamatosan figyeli, s nem várt események megelőzésében nyújt segítséget.

Melyek a tranzakció lépései?

1. A „Fizetés” gombra kattintva Ön átkerül a SimplePay fizetési oldalára, ahol a bankkártya adatai megadásával elindítja a tranzakciót. 2. A kártyaadatok megadását követően kérjük, ellenőrizze az adatok helyességét. 3. A tranzakció feldolgozása elindul a banki feldolgozó rendszerekben. 4. A fizetés eredményéről Ön e-mail útján is értesítést kap, valamint visszairányítjuk a szolgáltató oldalára.

Az akciós árak abban az esetben is érvényesek ha személyesen a könyvesboltban vásárolok?

Igen, az akciós árakat a személyes vásárlásnál is igénybe veheti.

Átutalással is tudok fizetni?

A webshopban csak bankkártyával lehet fizetni azonban ha Ön olyan kártyával rendelkezik, amit a SimplePay felület nem tud elfogadni kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot az info@pallasathenekiado.hu email címen.

Mit tegyek, ha a kézbesített termék hibás vagy sérült?

Kérjük vegye fel a kapcsolatot velünk elérhetőségünk valamelyikén.

Külföldre is tudok rendelni a webshopon keresztül?

Sajnos webshopon keresztül nem, amennyiben egyedi megrendelést szeretne leadni kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot az info@pallasathenekiado.hu email címen.

Mit tegyek ha már megadtam a számlázási/szállítási címet viszont meggondoltam magamat ezzel kapcsolatban?

Az új adatok megadása érdekében kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot emailben info@pallasathenekiado.hu vagy telefonon: 06 1 445 49 61

Lehetséges törölni a megrendelést:

Amennyiben már meglévő megrendelést szeretné törölni, kérjük vegye fel velünk  a kapcsolatot e-mailben. info@pallasathenekiado.hu

Mennyi idő áll rendelkezésre a rendelt termék visszaküldésére?

A megvásárolt termék visszaküldésére az átvételtől számított 30nap áll rendelkezésre.

Milyen címre kell a visszáru terméket küldeni?

A következő címre teheti meg

Pallas Athéné Könyvkiadó Kft.

  1. Budapest Úri utca 21

Milyen módon és mennyi idő alatt érkezik vissza a pénz Önhöz a visszaküldött termékért?

A visszautalás az elállásról való tudomásszerzésétől számított  14 napon belül történik meg az ügyfél bankszámlájára.

Személyes átvétel:

A megrendelt könyveket a megrendelés leadását követő naptól nyitvatartási időben lehet átvenni.

Az átvételhez a megrendelés számára és a megrendelő nevére van szükség.

Könyvesboltunk bejárata: 1014 Budapest, Szentháromság u. 2., illetve a Tárnok utca felől, a 16-os busz megállójából.

Nyitva tartás: H-V 10:00 – 18:00-ig