Emberközeli vezetés

1 999 Ft

Az innováció, a tudás és a kreativitás által vezérelt gazdaság egyik legfontosabb erőforrása az emberi szellem és annak harmóniája, ahogyan az adott személyiség a választott hivatásához illeszkedik. A vezetők hozzáállása és irányítási módszerei ennek megfelelően jelentős átalakuláson mennek keresztül. Egyre inkább elmozdulnak az ipar korszakában kialakult, emberi természetet háttérben tartó, haszonelvű irányítási módoktól és az emberközeli vezetés együttérzésen és pozitív pszichológiai megközelítésen alapuló metódusait helyezik előtérbe. A kötet ennek szellemiségét ülteti át a vezetési eszközök és a vállalatirányítási rendszerek szintjére, számos példával és eset alapú megközelítéssel szemléltetve az emberi léptékű vezetés megvalósulását a mindennapokban.

A szerzők – Sudhanshu Palsule az egyesült államokbeli Duke Egyetem díjnyertes oktatója, nemzetközileg elismert tanácsadó, és Michael Chavez, a Duke Egyetem vállalati képzési programjának vezérigazgatója – tevékenységeinek középpontjában a 21. századi kihívásoknak megfelelő leghatékonyabb vállalati modellek és vezetési stílusok kiépítése áll. Megállapításaik alapján jelen korunk egyre összetettebb és bizonytalan feltételeket kínáló globális ökoszisztémájában csak azon vállalatok válhatnak sikeressé, melyek stratégiájukat a munkavállalók számára egy közös célként képesek megfogalmazni, és ezt a mindennapi működésben etikus hozzáálláson és emberközeli vezetésen keresztül tudják képviselni.

A 21. századi vállalkozások sikeres vezetéséhez a szerzők az emberi erőforrásokkal való bölcs gazdálkodás új eszközeit, és egy olyan átfogó gondolkodásmódot ajánlanak, melyben a vezetők megteremthetik az alapjait a hatékonyabb vállalkozásnak és a nagyobb mértékű fenntarthatóságnak egy összetett világban.

 

Tartalomjegyzék

Előzetes méltatás…………………………………………………………………. 1
Ajánlás……………………………………………………………………………….. 5
Köszönetnyilvánítás…………………………………………………………….. 7
Előszó A fejlődés két vektora……………………………………….. 13

1. RÉSZ
MIÉRT VANNAK A DOLGOK ÚGY, AHOGY VANNAK?…………… 21
1. fejezet A 21. századi szükségszerűség…………………………… 23
2. fejezet Cél, együttérzés és értelem……………………………….. 41
3. fejezet A 21. század új alapelvei…………………………………… 55
2. RÉSZ
MIÉRT LEHETSÉGES A VÁLTOZÁS?……………………………………. 67
4. fejezet A komplexitás irányítása a 21. században……………. 69
5. fejezet Irányítás a szervezeti csapdák között
a 21. században……………………………………………….. 85
6. fejezet A célra irányuló üzleti lehetőség
a 21. században……………………………………………….. 97
7. fejezet A célok célja………………………………………………….. 109
8. fejezet A cél és az együttérzés megelőzi a stratégiát……… 121
9. fejezet Az együttérző vezető………………………………………. 133
3. RÉSZ
HOGYAN ADJUNK ÚJRA CÉLT A VÁLLALKOZÁSNAK?……….. 143
10. fejezet A jövő az emberé……………………………………………. 145
11. fejezet Találja meg a célját!………………………………………… 157
12. fejezet Egyeztesse a szervezet és a csapat céljait!………….. 167
13. fejezet Tárja fel a szervezete célját!…………………………….. 175
14. fejezet Használjon keretet a céljaihoz!………………………… 191

Záró megjegyzés A cél által vezérelt vezető………………………. 203
Utószó……………………………………………………………………………… 207
Jegyzetek………………………………………………………………………….. 211
A szerzőkről……………………………………………………………………… 217

További információk

Tömeg 0,375 kg
Borító

puhatáblás, ragasztókötött

Eredeti angol cím

Rehumanizing Leadership: Putting Purpose Back into Business,

ISBN

978-615-5884-64-1

Fordító

Dr. Bencz Zsófia

Megjelenés ideje

2020-01-15

Méret

15,2 cm x 22,8 cm

Oldalszám

220

Szerző

Sudhansu Palsule, Michael Chavez

Mások ezeket is vásárolták

Cím

Go to Top