Kvantumvezetés

1 999 Ft

Újfajta tudatosság az üzletvezetésben

 

 

A klímaváltozás, a környezeti fenntarthatóság, a globalizáció és a technológiai fejlődés, illetve az ezekhez történő alkalmazkodás olyan kihívásokat jelentenek az emberiség számára, amelyek nemcsak alapjaiban forgatnak fel mindent, hanem a haladás irányát is meghatározzák. Az üzlet világa a jelenkor egyik leghatalmasabb intézményévé, ezáltal pedig kulcsfontosságú szereplővé vált e nehézségek leküzdésében.

Frederick Chavalit Tsao, az IMC Pan Asian Alliance Group elnöke és Chris Laszlo, a Case Western Reserve University professzora könyvükben amellett érvelnek, hogy a vezetés jelenlegi megközelítései nem szolgálják megfelelően sem az üzleti szféra, sem a társadalom érdekeit. A munkavállalók gyenge elkötelezettsége, illetve a vásárlók bizonytalansága a kreativitás és az együttműködés hiányát eredményezik az üzleti tevékenység minden szintjén. A környezeti, társadalmi szempontok pedig továbbra is csak marginálisan jelennek meg a vállalati stratégiákban.

Az egyéni szintű és össztársadalmi sikerességhez az üzleti vezetőknek újfajta tudatosságot kell kifejleszteniük magukban: olyat, ami együttműködő, ami jobb egyensúlyt teremt az „én” és a „mi” között. A szerzők egy olyan, forradalmian új vezetési modellt mutatnak be, amely a profitorientált üzleti szférában dolgozók számára hatékony vezérfonalat biztosít egy holisztikusabb szemléletű, életközpontú létezéshez.

Kiterjedt kutatásokra alapozva bemutatják, hogy az egyéni tudatosság növelése a legerősebb eszköz a vezetői potenciál kibontakoztatásában. Azok a vezetők, akik rálépnek erre az útra, sikeresebbé válhatnak, ezt a sikert pedig egyszerre állíthatják az üzlet és a társadalom szolgálatába. A saját és környezetük kreativitása, együttműködési képessége növekszik, inspirálni tudják környezetüket, továbbá tartós változásokat képesek elérni. A könyv nemcsak a kvantumvezetés bemutatását tűzi ki célul, de olyan mindennapi gyakorlatokat is kínál, amelyek hozzájárulhatnak a nagyobb munkahelyi hatékonyság és jóllét eléréséhez.

Tartalomjegyzék

 

 

Előszó
Köszönetnyilvánítások

Első rész – Kvantumvezetővé válni
1. Újfajta tudatosság az üzleti világban
2. Személyes tapasztalat – a Frederick Chavalit Tsao-sztori
3. Egy szervezet életútja: az IMC története
Második rész – A kvantumvezetés tulajdonságai
4. Tizenhat példaértékű vállalat
5. A kvantumvezetés modellje
6. A kapcsolódás tudománya
Harmadik rész – A kvantumvezetés gyakorlatai
7. Hogyan növelik a gyakorlatok a tudatosságunkat?
8. A megfelelő gyakorlatok kiválasztása

Függelék – A kapcsolódási gyakorlatok megértését segítő
osztályozási rend
Jegyzetek
Név- és tárgymutató

További információk

Tömeg 0,494 kg
Eredeti angol cím

Quantum Leadership: New Consciousness in Business,

Fordító

Tóth Katalin

ISBN

978-615-5884-58-0

Megjelenés ideje

2019-11-07

Méret

15,2 cm x 22,8 cm

Oldalszám

300

Mások ezeket is vásárolták

Cím

Go to Top