Mit hoz a jövő az üzleti életben?

3 499 Ft 1 999 Ft

Hogyan fedezzük fel bekövetkezésük előtt a fordulópontokat az üzleti életben?

 

A formabontó innovációk napjainkban egész iparágakat alakítanak át. A digitális technológia által lendületet kapott átalakulások pedig egyszerre módosítják az üzleti láncban érintett vállalkozások egymáshoz
való viszonyát, és teljesen új alapokra helyezik a fogyasztókkal való kapcsolatok minőségét és mennyiségét egyaránt. E kreatív rombolással is jellemzett időszakban új versenypiaci körülmények állnak elő, pillanatok
alatt történelmi háttérrel rendelkező, iparágformáló vállalatok tűnnek el, ugyanakkor rendkívül rövid idő alatt olyan cégek emelkednek ki, mint például az AirBNB vagy a Netflix.

A digitális átalakulás következményei azonban a teljes gazdáságra hatást gyakorolnak, a vállalatok szempontjából pedig nem csupán a főtevékenységük gyakorlásának módját, hanem magát a gazdálkodás
módszereit és az üzleti modellt is módosítja. A kérdés, amelyre Rita McGrath, a Columbia Business School, valamint a Harvard Business School oktatója, továbbá az Egyesült Államok egyik legelismertebb vállalatnövekedési menedzsment tanácsadója rámutat, hogy időben észrevesszük-e és reagálunk-e a bennünket érintő grandiózus változások korai figyelmeztető jeleire. Továbbá, hogy versenyképesek maradunk
vagy ragaszkodunk a korábbi feltételezéseinkhez és átadjuk helyünket az új lehetőségekkel élni tudó, formabontó vállalatok számára.

Mit hoz a jövő az üzleti életben? Azok számára, akiknek sikerül módszeressé tennie a folyamatok valós időben történő tisztánlátásának képességét, technikáit, és elfogultságmentes gondolkodással nyitnak e változó környezet felé, biztos sikereket. A szerző egyedülálló tapasztalata alapján azonnal alkalmazható technikákat, továbbá támpontokat és tanulságos történetek megannyi következtetéseit adja e megújuláshoz.

Tartalomjegyzék

ioElőszó
Bevezetés

1. fejezet – A hó mindig a széleken olvad el először
2. fejezet – Korai figyelmeztető jelek
3. fejezet – A gyenge jelek felkutatása: a tevékenységi területünk
meghatározása
4. fejezet – Vásárlók, nem túszok.
5. fejezet – Mi legyen igaz? Terv készítése
a gyors tanuláshoz
6. fejezet – Cselekvésre késztetni a szervezetet
7. fejezet – Hogyan távolítja el az innovációban való
jártasság a szervezet ellenlábasait?
8. fejezet – Hogyan tanulja meg és hogyan kell,
hogy megtanulja a vezetőség, mit hoz a jövő
az üzleti életben?
9. fejezet – Mit hoz a jövő saját életünkben?

Köszönetnyilvánítás
Irodalomjegyzék
Név- és tárgymutató

További információk

Borító

puhatáblás, ragasztókötött

Eredeti angol cím

Seeing Around Corners

Fordító

Máté Katalin

ISBN

978-615-5884-60-3

Megjelenés ideje 2019. 10. 03.
Méret

15,2 cm x 22,8 cm

Oldalszám

295