1. Az átláthatóságot nem kizárólag a fogyasztótól kell megkövetelni.
  2. A vállalatok, olyan hatalmi pozícióban helyezkednek el, amelyet soha eddig még nem láthattunk. Ugyanakkor a pozícióik veszélyesen sérülékennyé válnak. A sérülékenység a képmutatásukból ered.
  3. Ameddig úgy tekintünk az internetre, mint ami egy másik dimenzióban vagy egy alternatív térben létezik, addig nem számíthatunk fejlődésre.
  4. Az elkövetkező években fokozottan fontossá válik majd a Big Data természetének és etikai vonatkozásainak feltárása.
  5. Szemléljük úgy az internetet, mint a való világ részét.
  6. Az internet nevetséges módon leegyszerűsítette az életünket.
  7. Eljött az ideje, hogy egy biztonságos internetet hozzunk létre a felhasználók számára, és ne csupán a kizsákmányolásról szóljon a használata.
  8. Napjainkban egyre fontosabbá válik, hogy tartózkodjunk a gépek bálványozásától.
  9. Az első lépés, hogy fel kell ismernünk: mi irányítunk.
  10. A cégeknek többé nem a kockázatitőke-befektetőknek és a részvényeseknek kell rövid távon megfelelniük, hanem meg kell tanulniuk messze, messze előre kell tekinteni. Bízniuk kell a jövőben.