A verseny vége
Original price was: 3 499 Ft.1 999 FtCurrent price is: 1 999 Ft.
A technológiai fejlődés, a digitalizáció radikálisan átalakítják a világgazdaságot, az üzleti életben a verseny és a versenyképesség fogalmai teljesen új alapokra kerülnek. Ennek hátterét jelentős részben a digitális platformok és a platformgazdaság térnyerése képezik, ahol megfigyelve a fogyasztók döntéseit és algoritmizálva az ügyfelek viselkedését, a kereslet és a kínálat kapcsolódásának módjai formabontóan új kereteket kapnak.
A könyv szerzője, Cor Molenaar, a Rotterdam School of Management professzora, a marketing és a technológia összefüggéseinek egyik legtöbbet hivatkozott véleményformálója Hollandiában. Ebben a kötetében mind Ázsiára, mind a nyugati világra vonatkozóan amellett érvel, hogy az üzleti életben – a digitális ökoszisztéma kialakulásával – egyre több összeolvadás, egyre több partnerség jön létre, a határok pedig fokozatosan eltűnnek a szervezetek között.
Emellett a szerző a digitális átállás legfontosabb motivációit, mozgatórugóit és a változások indikátorait is feltárja. Mindez egyaránt érdekes és rendkívül tanulságos információként szolgál – legyünk akár vállalkozók, vállalkozni vágyók vagy akár egyszerű fogyasztók.
Tartalomjegyzék
Előszó 7
A szerzőről 13
1. fejezet Bevezetés 17
2. fejezet A hálózati gazdaság fejlődése: lehetőségek és veszélyek 23
3. fejezet Az új piaci feltételek 49
4. fejezet Az ellátási lánctól a hálózatig 67
5. fejezet A hálózatok versenytárssá válnak 95
6. fejezet A technológia mint az új versenytársi
kapcsolatok alapja 121
7. fejezet A vevőkről van szó, nem a termékekről:
a vízióváltás 141
8. fejezet Új marketing- és versenyelvek
a technológia alkalmazásával 155
9. fejezet Ázsia lehetőségei a sajátosságai és
a kultúrája alapján 171
10. fejezet A jövő útján: csatlakozni vagy eltűnni? 211
1. melléklet Bidfood: a fejlődési és a platformstratégia bevezetése 229
2. melléklet Társkereső oldalak: a többoldalú platform példája 237
3. melléklet Eltérések az együttműködés különböző formái között 241
További információk
Tömeg | 0,550 kg |
---|---|
Méretek | 15,2 × 22,8 × 3,2 cm |
Szerző | Cor Molenaar |
Borító | puhatáblás, ragasztókötött |
Eredeti angol cím | The End Of Competition: The Impact Of The Network Economy |
Fordító | Máté Katalin |
ISBN | 978-963-573-067-4 |
Megjelenés ideje | 2021-06-30 |
Oldalszám | 244 |