- Az etikus vezető egyben értékteremtő vezető, míg az a vezető, aki nem hoz létre erős erkölcsi kódexet és nem tud változtatni, értékpusztító.
- Etikus vezetőként el kell kerülnünk az etikai sodródást.
- Az etikus vezetők feladata annak biztosítása, hogy maguk és szervezeteik etikus módon viselkedjenek.
- Ha méltányosan és tisztességesen bánunk másokkal, akkor ugyanezt fogják tenni velünk.
- Az etika a márka középpontjában kell, hogy álljon, és csak ebben az esetben szerezhetjük meg a kívánt hírnevet, és csak így tudunk értéket létrehozni.
- Egy vállalkozás számára a jó hírnév egyik legfontosabb következménye, hogy a munkavállalók által leginkább keresett munkáltatóvá válik.
- Az elkötelezett és elégedett munkavállalók innovátorok. Új munkamódszereket, új termékeket és szolgáltatásokat hoznak létre a munkahelyen, költséges K+F létesítmények nélkül.
- A bizalom elengedhetetlen a kapcsolatok építésében és az ügyfélkapcsolat a hosszú távú nyereségesség kulcsa.
- Nem elég egyszer etikusnak lenni, minden nap így kell tennünk.
- Az etikus vezető egyik feladata annak biztosítása, hogy a munkavállalók megkapják, amit a munkájuktól kívánnak.